poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Lemon Love

Hej. Dzisiaj pokażę wam stylizację ślubno-weselną. Zdecydowałam się na sukienkę z baskinką w kolorze cytrynowym. Kupiłam ją już ponad dwa lata temu. Niestety miałam ją tylko raz na sobie, ponieważ z racji koloru i fasonu, nie mam zbyt wiele okazji, aby ją ubrać. Jednak gdy dostałam zaproszenie na ślub pomyślałam sobie, że to idealna okazja, aby dać  drugą szansę tej sukience.



Na koniec mały bonusik w postaci zdjęcia z moim fotografem:)

dress-Desperado London
bag-Flo
boots-no name
bracelet-allegro


46 komentarzy:

  1. Świetne połączenie, wyglądałaś ślicznie:)
    Masz piękne nogi kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie ! Śliczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznie wyglądalaś ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie wyglądasz!:D bardzo mi się podoba!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wyszłaś
    i te buciki, boskie

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka ma przepiękny fason i przepiękny kolor, zastanawiam się tylko, czy fajnie tańczyło się w tych butach:P
    Pozdrawiam!
    www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie za bardzo:) dlatego miałam drugie na zmiane:)

      Usuń
  7. Basiu, jaka piękna sukienka (ja uwielbiam żółty) i jak pięknie eksponuje Twoją świetną figurę! Laska jesteś niemożebna. Ja bym tylko jakiś naszyjnik dodała, ale znasz mnie - ja do minimalistów nie należę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja jakiś kolorowy naszyjnik by się przydał:), ale z drugiej strony podczas tańczenia mogło by mi być trochę niewygodnie.

      Usuń
  8. śliczna sukienka :) całość wygląda super! Obserwuję i zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna sukienka, tez wybieram sie na wesele niedługo i kompletnie nie wiem co na siebie włożę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z takimi nogami to tylko takie sukieneczki nosić! Pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za żółtym, ale sukienka ma fajny fason, no i torebka- super!pozdrawiam

    http://szpilkipodgiewontem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Łooooooooooooo jaka sukienka <3

    Ja też obserwuje !

    a-milordka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladna sukienka, bardzo mi sie podoba :)

    obserwacja za obserwacje? ja juz obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna sukieneczka ♥
    również obserwuję ;)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW, just fell in love what that amazing dress!! you look stunning
    Kisses beautiful

    Fashion Avenue by Adriana
    http://fashionavenueabc.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. oo podoba mi się tutaj :) dzięki za zaproszenie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. Najbardziej jednak podobają mi się buty( w których nigdy nie będę na pewno chodzić)i torebeczka:) Zwykłe ale razem dają ciekawą całość. :) Oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie www.czekotubka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny kolorek sukienki i te buty - marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczna sukienka i buty ;) również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. boskie buty :D
    także obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeuroczo wyglądałaś! Bardzo letnio i kieco :)

    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz :))
    świetna torebka!!
    obserwuję i pozdrawiam :)

    http://diamondoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki za wizytę ;) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. ekstra nogi! do nieba :) bardzo ładnie wyglądałaś Pozdrawiamy cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna sukienka ;)


    Zapraszam na konkurs,
    http://peerfectlly.blogspot.com/2013/08/konkursgiveaway.html :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dzięki za komentarz :)
    również obserwuję! :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze pięknie wyglądasz.
    Takie kolory oraz fasony idealnie podkreślają Twoją urodę.

    Wyglądasz promiennie i bardzo kobieco <3

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam kolor tej sukienki i... w ogóle całą sukienkę i Ciebie ;-)
    karolapechola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dlaczego tylko na wesele?
    Przecież na jakąś impreze też możesz ją założyc.;p
    Niech sie nie marnuje w szafie .;p

    http://joanneestylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna baskina i kolor sukienki! Świetnie ułożyłas te kupony w bukiecie zamiast tradycyjnie wpakowac je do koperty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi what a cute nice blog honey you have.....My name is Marie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will follow back as always! Love Marie.
    www.mariezamboli.com

    Join giveaway with Romwe on www.mariezamboli.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz, bardzo dobrze, że dałaś drugą szansę tej sukience, kolor idealnie do Ciebie pasuje !:*

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY, WAKACYJNY POST :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebka mnie urzekła <3
    Również obserwuję :)

    http://kejtim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. sukienka ładna ale na ślub trochę za krótka:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń