sobota, 14 listopada 2015

Promocja -49% w Rossmannie, czyli kosmetyczne szaleństwo :)

Witajcie! Znów wracam na bloga po długiej, zdecydowanie zbyt długiej przewie. Dzisiaj przygotowałam dla Was duży post kosmetyczny z nowościami jakimi udało mi się kupić w ciągu ostatnich kilku dni. Tak duża promocja to znakomita okazja, aby móc przetestować różne kosmetyki. Ostatnio zużyłam wiele produktów z mojej kolorówki, więc pozwoliłam sobie na małe szaleństwo:). 
Ps.Promocja na pudry, róże i podkłady jeszcze trwa, więc nadal możecie sobie pozwolić na coś w połowie niższej cenie.

 A tym czasem  zapraszam Was na przegląd moich nowości :)

Podkłady:
Dzięki obniżce postanowiłam wypróbować  zachwalany na wielu blogach i YouTube podkłady marki Bourjois, a w szczególności słynny healthy mix. Podobno jest niezauważalny na twarzy i zapewnia piękną, nieskazitelną i lśniącą cerę. Zdobycie go w dość jasnym odcieniu nie było łatwym zadaniem, gdyż szafa Bourjois zawsze jest najbardziej oblegana. Drugim z kolei podkładem tej marki jest Bourjois 1 2 3 Perfect. Ma być bardziej kryjący i matujący od poprzedniego. 
A ostatnim podkładem jest Maybelline Affinitone, o nowej, lepszej formule. Czy się sprawdzi ? Zobaczymy... Nie ukrywam, że w nich wszystkich pokrywam duże nadzieje:)


Pudry i bronzery
Mój poprzedni puder już sięgnął dna dlatego korzystając z okazji  znalazłam mu dwóch następców z Miss Sporty. Jeden jest transparentny, a drugi w jednym z sześciu dostępnych odcieni. Jestem bardzo ciekawa, który lepiej się sprawdzi. 
Za to bronzer wybrałam całkiem przypadkiem. Padło na Lovely. Zdecydowanie widzę deficyt bronzerów w drogeriach.

 Korektory
Korektory zużywają się szybko, dlatego wolę nie przepłacać:) Myślę,że Essence i Lovely mnie nie zawiodą.
Na zestaw kamuflaży Wibo decyduje się pierwszy raz. Jestem ciekawa, czy jego formuła i zabawa z kolorami sprawdzą się u mnie.


 Róże
Róże to zaraz po produktach do ust moje ulubione kosmetyki do makijażu.
Jestem pewna, że ten z Catrice dobrze się u mnie sprawdzi ,gdyż mam już inny odcień z tej serii i spisuje się naprawdę bardzo dobrze. Pozostałe róże to na razie dla mnie wielkie niewiadome:) Natomiast słyszałam, że róż z Lovely jest znakomitym odpowiednikiem najsłynniejszego różu z Nars.



 Tusze i kosmetyki do brwi
W trakcie poprzedniej promocji kupiłam tusz Wonderful z Rimmela i niestety mocno się na nim zawiodłam. Tym razem postanowiłam nie przepłacać i kupić coś tańszego. Po wielu przeczytanych recenzjach tych tuszy myślę, że nie muszę się obawiać:) Cienie do brwi z Essence już miałam i naprawdę polecam! Jestem tylko ciekawa farbki do brwi i odżywki do rzęs.



 Rozświetlacze
Wydaje mi się, że tych kosmetyków nie da się nie lubić. Dlatego czasem jest się im trudno oprzeć. Szczerze mówiąc nie jestem pewna czy nowościom uda im się sprawić, że polubię je tak mocno jak rozświetlacze z Lovely, które w moim odczuciu są  po prostu genialne:)



 Kredki 
Od jakiegoś czasu trwa szał na szminki w kredkach do ust. Odkąd kupiłam pierwszą taką szminkę z marki Rimmel zapragnęłam mieć ich więcej. Nie wiem czy to przepiękny waniliowy zapach, nawilżająca formuła, łatwość nakładania, a może szeroka seria kolorów sprawiły ,że jestem nimi po prostu zachwycona. Liczę, że pozostałe choć w połowie dorównają tym z Rimmela.   
Szminki i konturówki 
Już pewnie zauważyliście, jestem szminko-maniaczką:) Więc chyba nie zdziwi Was fakt, że nie obyło się też bez zakupu tradycyjnych szminek. I po raz pierwszy  w życiu tak właściwie kupiłam konturówki do ust.:)
 A  wracając do szminek, moim zdaniem marka Rimmel lepiej wypada w kredkach, a w szminkach przewodzi zdecydowanie marka Essence. Nie tylko ze względu na cenę która po promocji wyniosła tylko 5 zł:) 


 Teraz czas, aby kosmetyki pięknie poukładać i zacząć je z przyjemnością używać. I znów mieć nadzieję, że nie będzie przedwcześnie kolejnej promocji, bo ja już przez kolejne pół roku nie zajrzę,że do żadnej drogerii!  Przynajmniej mam taką nadzieję:)


 Napiszcie mi  koniecznie czy skorzystałyście z promocji i jak u Was wyglądały zakupy:) Pozdrawiam !
 
 Zachęcam również do zobaczenia interesujących promocji na sukienki damskie :)

29 komentarzy:

  1. o niezły zakup :)

    _____________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ale zakupy hah :) też poluję na ten podkład z bourjois healthy mix :) w poniedziałek bądź wtorek wybieram się na promocję na produkty do twarzy mam na liście topowy rozświetlacz z lovely, jakiś puder matujący i podkład! :) różem też nie pogardzę. super wpis :) zapraszam do siebie :)

    http://kisieelqowo.blogspot.com/2015/11/86-ulubiency-pazdziernika-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohoho kochana, ale zaszalałaś! ;) jestem wszystkiego ciekawa, mam nadzieję że napiszesz coś o tych cudeńkach gdy już je wypróbujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle poszalałaś, ja też się okupiłam ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo tych nowości :)
    mam taki sam korektor z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale poszalałaś! Ja kupiłam trochę mniej rzeczy, ale myślę, że mi wystarczy. :) Zamierzam jeszcze kupić ten korektor z Wibo.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się obkupiłaś! ;)
    Ja w poniedzialek lecę po rozświetlacz lovely i jakiś róż :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie duże zakupy☺ Ja jutro planuję upolować jakiś nowy podkład :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoooo, ale się obkupiłaś :D Zaszalałaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. kredki mistrzostwo ! ostatnio kupiłam w prześlicznym kolorze bordo (zdjęcia na blogu) i jestem zakochana! to zdecydowanie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie poszalalaś , u nas bourjois helthy mix wybrany juz w pierwszy dzien a na nim mi zalezało.. muszę spróbowac jeszcze w innych pobliskich rossmannach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze zaszalałaś :D Ja kupiłam tylko jedną rzecz :D
    Od dłuższego czasu używam Bourjois 123 Perfect i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Ale się obłowiłaś. :) Ja uwielbiałam kiedyś healthy mix. I pump up z lovely, a ten rozświetlacz z wibo nadal uwielbiam. :D
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kupiłam tylko tusz z Lovely i żel do skórek z SH :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja aż tak nie zaszalałam, tylko kilka potrzebnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku, mnóstwo perełek widzę :D miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale się obkupiłaś :) super kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezłe zakupy poczyniłaś :) Również mam wiele kosmetyków z tej kolekcji m.in. pudry, korektory i tusze do rzęs. Taka promocja w Rossmannie to świetny chwyt marketingowy, szkoda tylko, że po kilku godzinach od jej rozpoczęcia już mało co zostaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaszalałaś, ale i ja popłynęłam ;) Kupiłam o wiele za dużo ;) A helathy mix jest naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama bym chetnie poszalala, gdybym tylko miala Rossmanna ... Mam ten korektor z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ależ zaszalałaś! również zakupiłam konturówki z Essence oraz Lovely. A także z Wibo i Miss Sporty :) Podkład HM mam i bardzo go lubię. Co do tuszu z Wibo bardzo fajnie podkręca rzęsy, ale niestety u mnie osypuje się pod koniec dnia :( Rozświetlacz mam z Lovely, ale na ten z Wibo też mam chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaszalałaś :-) Ja zakupiłam tylko podkład, puder i identyczny róż Wibo jak Twój :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niewiele kupiłam podczas tej promocji :) Ale widzę mój ulubiony tusz Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezłe zakupy miałaś ciekawe jak będzie w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. W rossmanie te promocje były naprawdę świetne. Szkoda że się już skończyły ponieważ chciałabym zakupić sobie kilka szminek w przedziale >50zł, więc -49% byłoby dla mnie zbawienne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Promocja w Rossmanie jest juz w Polsce jak święta, każdy na nie czeka :P

    U mnie post o mojej spontanicznej przygodzie z Au Pair w Londynie, zapraszam :)

    http://kasiadrusewicz.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń