wtorek, 27 maja 2014

Porządki w szafie i lista must have.

  Hej! Właśnie rozpoczęłam wakacje. To skłoniło mnie, aby w końcu zrobić solidny porządek w szafie. Wyrzuciłam wszystkie rzeczy z szafy, uprasowałam i poskładałam. Rzeczy zniszczone wyrzuciłam. Resztę ubrań, które mi się już znudziły spróbuję sprzedać lub oddać potrzebującym, bo uważam, że nie ma sensu trzymać rzeczy których już praktycznie nie ubieramy.A dzięki tym porządkom udało mi się odnaleźć kilka rzeczy o których istnieniu całkiem zapomniałam.
 
Okey. Porządek zrobiony teraz czas na  zastanowienie się jak odświeżyć naszą garderobę.
Postanowiłam stworzyć listę ubrań których zdecydowanie brakuje w mojej szafie. Przyda mi się ona kiedy wybiorę się na zakupy podczas zbliżających się wyprzedaży. To już nie długo!:D Dzięki temu być może uda mi się ustrzec od niepotrzebnych, nieprzemyślanych zakupów, których później żałuję.
  A zatem czas odpowiedzieć sobie na pytanie:

 Czego brakuje w mojej szafie?


 Ostrzegam ,że w moim przypadku to będzie dość długa lista:) Mam nadzieję, że może to was troszkę zainspiruje do porządków w szafie i rozsądnego planowania zakupów.

1. Cygaretki


 2. Beżowa lub kremowa ramoneska

3. Krótkie  jeansowe spodenki

4. Luźne wzorzyste spodenki
5. Gładkie T-shirty
6.Spódnica koronkowa


 7. Tiulowa rozkloszowana spódnica
  

8. Spódnica z pianki neopronowej w pastelowym kolorze
 

9. Koronkowa sukienka


 10. Mała kolorowa torebeczka


11.Sandałki na obcasie


12. Beżowe jezzówki
http://bi.gazeta.pl/im/d2/f9/ee/z15661522Q.jpg

13.Espadryle







36 komentarzy:

  1. ojj faktycznie lista długa ;) ja również poluję na spodenki i sandałki na obcasie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Porządki robię co jakiś czas, bo są ubrania lub dodtaki za którymi nie przepadam i tylko przekładam je z miejsca na miejsce
    Rozkloszowaną spódniczkę w jakimś fajnym kolorku też bym dodała do swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  3. CYgaretki też bym sobie sprawiła! :) i wzorzyste szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 1,2,4,5,6,7,8,10 zgadza się z moją listą ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah:) to chyba musimy razem wybrać się na zakupy:)

      Usuń
  5. super lista :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 3, 5 i 8 to moje totalne "must have" ;))
    Bardzo ciekawy post!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. długa lista;p
    wgl marzy mi sie taka szafa jak na 1 zdjęciu ^^
    T-shirty oplca sie kupwoac w sinsayu, niektore sa ok aosciowe i bardzo w fajnej cenie, cygaretki tez potrzebuje :D

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudeńka! :)
    zapraszam do mnie w wolnych chwilach :
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama zbieram się porządkami w swojej szafie i narazie udało mi się to tylko częściowo...Też już czekam z niecierpliwością na wyprzedaże! Spódnicę z tiulu sama chetnie bym kupiła :-) Muszę przyznać, że fajna ta Twoja lista - oby udało Ci się wszystko kupić :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile ładnych rzeczy:))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tiulowa spódniczka i espadryle to również mój must buy na najbliższe dni!
    Pozdrawiam

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobną listę :D
    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ostatnio marzy mi się koronkowa sukienka, mierzyłam w ostaniach tyg. niezliczoną ilość, jednak żadna nie układała się tak jakbym chciała (albo są za krótkie, albo za długie, a do tego niektóre modele są tak nielitościwie prześwitujące, że widać przez nie nawet białą bieliznę...).
    Do uprzątnięcia szafy zbieram się od pewnego czasu, ale jakoś zawsze odkładam to na potem, chyba czas najwyższy się zmobilizować! :)
    P.S. Zazdroszczę, że masz już wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. długa lista, ale myślę, że moja byłaby jeszcze dłuższa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Również w zeszły weekend robiłam porządki w szafie - spakowałam zimowe ciuchy i wyjęłam z pudeł letnie. Jeśli chodzi o Twoją listę życzeń - już od zeszłego sezonu również poszukuję tiulowej spódnicy :) a taką koronkową, jak pokazałaś na zdjęciu, kupiłam jakieś dwa miesiace temu w outlecie Reserved/Mohito za 39zł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za kliki, obserwuję :)
    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. taka tiulowa spódnicę tez bym przygarnęła :) Spodnie we wzory już są :) Piękna garderoba :) Pozdrawiam i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Porządki w szafie. Taki sposób na nudę, bo w gruncie rzeczy można trafić na tyle ciekawych ubrań o istnieniu których całkowicie się zapomniało. Podobnie jak Ty mam zamiar wzbogacić swoją szafę przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam robić takie porządki w szafach! Kilka z Twojej listy mi się pokrywa z moją! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ramoneski w pastelowym odcieniu tez mi brakuje

    OdpowiedzUsuń
  21. duża ta lista ;) Espadryle są the best! :) ja co chwilę robię porządek w szafie, ale wytrzymuje on 2, góra 3 dni i potem znów jest bałagan. Mój porządek w szafie nie może przetrwać próby typu "nie mam co na siebie włożyć" :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny blog, będę tu częściej zaglądała :) Też muszę się zabrać za porządki w szafie, bo ubrań w których nie chodzę jest sporo. Również uwielbiam jeansowe szorty i rozkloszowane spódnice. Ich nigdy za mało <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi też wszystkiego brakuje;) spódnice tiulową na pewno zakupię;)

    http://scandallloveit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ramoneski i krótkie jeansowe spodenki normalnie cudeńka :) No i przez Ciebie będę miała kolejne wydatki ;p ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. tez mam teraz wakacje i robiłam niedawno porzadki ;) długa lista, ale na pewno kupisz wszystkie potrzebne rzeczy
    rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. spódnice z pianki są świetne mam i polecam :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    jasne ze obserwuje;d

    OdpowiedzUsuń
  27. cool closet!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. I love love love number 9
    So simple so chic
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post, inspiruje i zachęca do działania;) Te pierwsze cygaretki strasznie mi sie podobają;)
    Ja kolekcjonuje zdjecia ubrań ktore bym chciała kupić na Pinterest ale z czasem zrobiło sie tych plików za duzo;D

    Pozdrawiam
    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. W mojej szafie bardzo dużo brakuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Te ostatnie espadryle z Eleven Paris są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna lista.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń