środa, 27 sierpnia 2014

Jesienne niezbędniki.

Hej:) Jak możecie zauważyć w powietrzu zaczyna czuć jesień. Jednak miejmy nadzieję, że lato jeszcze nie da za wygraną. Pochmurna pogoda sprzyja temu, aby w końcu uporządkować swoją szafę, lub aby wybrać się na zakupy i powoli zaopatrywać się w jesienną garderobę. 
Dzisiaj na przykładzie Kenzy jednej z moich ulubionych zagranicznych blogerek, chciałabym pokazać wam 4 jesienne niezbędniki, bez których nie obejdzie się szafa żadnej fashionistki:)
 Sklep Sheinside pozwolił mi znaleźć ciekawe odpowiedniki ubrań ze zdjęć.

1. Przecierane jeansy



2. Nieśmiertelna, czarna ramoneska


klik 

3. Bluza z ciekawym nadrukiem


4.  Ciepły sweter


Zachęcam to klikania w linki:).  Kto kliknie niech napisze w komentarzu, a ja z pewnością się odwdzięczę! :)

34 komentarze:

  1. Wszystko na tak ! Szczególnie ramoneska i ciepłe swetry, bez których chyba nie da się wyjść z domu w chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda już nie jest najlepsza, sama muszę zaopatrzyć się w odzież na jesień :) Ramoneska bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak naprawdę to jesienna wyprawka każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie niezbędne ubrania dla kobiety :D :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Twoimi "nieśmiertelnikami", wszystkie z tych elementów stanowią "must have" jesiennego sezonu :))
    PS. Również zaglądam do Kenzy- jest ona jedną z moich ulubionych zagranicznych blogerek, ale zarazem nie numerem jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam, naprawdę fajne ciuchy :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. klik;)) świetne ciuszki
    pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powoli trzeba uzupełniać listę "must have" :)
    Na podobne rzeczy poluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio kupiłam podobną ramoneskę z Cropp'a :) Śliczne ciepłe sweterki najczęściej znajduję w sh,
    Niedługo trzeba się wybrać na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zaopatrzyć się we wszystkie cztery! Łowy czas zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatni sweter jest śliczny :) Lubię takie :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się teraz bardzo podoba czerwona koszula w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Kenzę <3
    www.lejdewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super post) juz poklikalam) dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  15. ramoneski i bluzy super :)

    obserwuje, zapraszam do mnie i pozdrawiam!
    yennefer-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecierane dżinsy to nie dla mnie ;) Ale za jakimś ciekawym sweterkiem musze się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kliknęłam we wszystko :)
    Czy jest to owoc Twojej współpracy z tą firmą?

    http://www.paulassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kenza to także jedna z moich ulubionych zagranicznych blogerek :) Fajnie, że chciało Ci się szukać odpowiedników jej ubrań na stronie - na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie jeansy.
    Poklikane.

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. duże swetry, podarte jeansy i ramoneska to mój zdecydowany must have :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie rzeczy jak najbardziej przydadzą się na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Kenze, jest niesamowita, stylowa i piękna ;)
    Świetny pomysł na przedstawienie niezbędników i linki oczywiście poklikane ;))
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Baaaaardzo lubię Kenze ;) jej czarna ramoneska jest genialna ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciepłych swetrów mam aż za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam potargane dzinsy poklikane moge prosic o to samo w tym poscie jesli to nie problem
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/back-to-school-with-chicnova.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Grube swetry... TAK TAK TAK! :D

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie te stylizacje cudowne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne ciuchy, podobaja mi sie!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. W 100% się z Tobą zgadzam : ) Ja prócz kurtki wszystko mam, chociaż jakiś nowy sweterek, czy bluza pewnie i tak wpadnie w moje łapki. : p Ale szczególnie namiętnie będę poszukiwać właśnie mojej idealnej ramoneski. : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. poklikane ;). Zajrzysz do mnie ? moze obs/obs? ja już jak cchesz to się zrewanżuj jak nie to nie zmuszam ;) . http://oliwiaijejfarbowanezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń