czwartek, 19 czerwca 2014

Blue roses

Hej:) Muszę przyznać, że nigdy nie przepadałam za trendem dodawania do typowo eleganckich stylizacji sportowych akcentów. Szczególnie mam tu na myśli łączenie dziewczęcych sukienek czy spódnic z trampkami czy adidasami. Jednak teraz powoli zaczynam rozumieć miłośniczki takiego rozwiązania. Czasem wygoda staje się ważniejsza od wizji idealnej stylizacji.
Tym razem do dziewczęcego zestawu zamiast szpilek dobrałam wygodne trampki. Moim zdaniem są one na tyle delikatne, że nie psują nastroju romantycznej stylizacji.


blouse-Dorothy Perkins (Sh)
pants-Bershka
bag- no name
shoes-CCC
watch-Geneva

88 komentarzy:

  1. Podoba mi się takie zestawienie z trampkami :) Chociaż sama takich nie stosuję, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardziej przepadam za takimi bez szpilkowymi zestawami :) i masz śliczną bransoletkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie, fajnie wygladasz. Trampki absolutnie nie psuja dziewczecej stylizacji.
    Bluzeczka jest chyba the best w tej kreacji, uwielbiam tegoroczne kwieciste ubrania.
    Pozdrawiam

    PS. Jak tak Ci sie przygladam, wygladasz troche jak jakas latynoska! Serio! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna bluzka, a czemu nie piszesz po polsku nazw typu buty,itp.

    OdpowiedzUsuń
  5. masz prześliczną bransoletkę! :)
    a całość wygląda cudownie ;*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też coraz bardziej podoba się ten trend :-) Bluzeczka jest świetna, a trampki fajnie pasują do całej stylizacji!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki :) Ja również obserwuję, masz ciekawego bloga :) Stylizacja na plus, ja osobiście bardzo lubię styl sportowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nigdy nie przepadałam za połączeniem trampki + coś eleganckiego, ale wszystko zależy od tego jak te rzeczy do siebie dobierzemy. Bardzo ładnie wyglądasz :) i dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz. Bardzo fajne połączenie. Bransoletka genialna :).

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna bluzka :)
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna dziewczyna z Ciebie! :) Stylizacja także mi się bardzo podoba. Bardzo lubię wygodę, więc takie trampeczki to dla mnie super rozwiązanie :) Na szpilkach trochę kiepsko chodzę, poza tym szybko po nich bolą mnie nogi :P hehe
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i ja także obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) niestety im ładniejsze buty tym mniej wygodne..

      Usuń
  12. Twoja bluzeczka jest śliczna. Lubie ciuchy Dorothy Perkins.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak, jak i ja lubię jej ubrania :)
      Trampeczki pasują jak najbardziej do tej stylizacji :) I ja obserwuję , pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Bardzo fajne połączenie, podoba mi się bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne połączenie, super wyglądasz :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie pasują :)
    Białe delikatne trampki często są idealne nawet do spódnicy :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi sie podoba, swietnie wszystko połaczyłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki uroczy zestaw. Jestem zachwycona. :)
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw, a i te trampki bardzo dobrze się tutaj wpasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękna bluzeczka:) bardzo Ci pasuje taka stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ciuszki Dorothy Perkins!
    Pięknie wyglądasz! :)

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/06/summer-with-sheinside.html
    POKLIKASZ U MNIE W LINKI? PROSZĘ!!! BARDZO MI POMOŻESZ! I SPRAWISZ, ŻE POJAWI SIĘ UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY!!! -> :)
    MIEJ SERDUSZKO! <3 ODWDZIĘCZĘ SIĘ, JAK BĘDZIE TRZEBA!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję, za komentarz u mnie.
    Bardzo podoba mi sie twoja stylizacja, a takie trampeczki po prostu dodają uroku, są wygodne idealne na spacery nie po płaski podłożu ( wiadomo jak ciężko iść w szplkach po ziemi) Wyglądasz cudnie!
    Również obserwuje i będe tu często wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  22. bluzka super ożywia całą stylizację! :) super!

    http://incept-dream.blogspot.com/ zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja :)
    bluzka dodaje super efektu :)
    zapraszam do siebie i obserwacji:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw, a bluzka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba ta bluzka :) i okulary w moim stylu, uwielbiam pilotki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluzka jest przepiękna!
    Dziękuje za odwiedziny, również obserwuję :-))

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za komentarz u mnie :) ! Bluzka jest taka śliczna, bardzo fajnie współgra z Twoją urodą :) Również obserwuję, masz świetnego bloga :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzka przepiękna i aż trudno uwierzyć że w sh kupiona! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. mega mi się podoba i obserwuję :)
    wiciafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześlicznie wyglądasz,ładna bluzeczka
    Dziękuję za obserwację,odwdzięczam się tym samym ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz świetnego bloga i oczywiście obserwuję! :) I zapraszam częściej do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo mi się podoba ten top ! <3
    będę tu wpadała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna ta bluzka w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz. Cudna jest ta bluzka, uwielbiam kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny top, ale ja miła bym chyba do tego za mały biust :( No i koniecznie muszę sobie takie butki kupić :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  36. swietnie to wyglada i na pewno o wiele wygodniej sie funkcjonuje :D pewnie, ze obserwuje! pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*


    http://aguulek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak patrzę i zastanawiam się, dlaczego w mojej szafie nie ma bluzki z baskinką...

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ladnie wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny outfit :) Świetne zdjęcia :)
    Również obserwuję :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawy blog, obserwujemy? :)

    czillen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna bluzeczka również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny strój, bluzka super;)
    Zapraszam do nas, zapraszam do obserwacji, może znajdziesz coś co Cię u nas zainteresuje
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cały zestaw jest świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładnie wyglądasz :>
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. pięknie wyglądasz!!!! cudny, wakacyjny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ile ważysz i mierzysz? Masz jak dla mnie wymiary idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie to wszystko połączyłaś, a bluzka mnie w pełni urzekła, ja osobiście również nie przepadam za takimi połączeniami ale im więcej takich stylizacji widzę tym bardziej się do nich przekonuje ;)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. swietny blog! ciekawe posty :)

    Zapraszam do obserwowania: http://krizabell.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialnie i pięknie, bluzka skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie dobrałaś kolorki i dodatki <3 bransoletka jest przepiękna! Oczywiście również dodaje do obserwowanych i czekam na nowości!:) www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny ,romantyczny zestaw!!! :)jak dla mnie idealnie wszystko do siebie pasuje!!! :)
    Pozdrawiam :)
    ________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny post zapraszam do siebie! :)
    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    Za każdą obserwację odwdzięczam się obserwacją!

    OdpowiedzUsuń
  53. prześlicznie :) cudowne połączenie
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna bluzka. Super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczny wygląd bloga. Stylizacja też.
    Zapraszam na idacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładna bluzka :) Całość wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajna stylizacja!
    Juz dodalam do obserwowanych!

    FashionbyNovika
    Pozdrawiam
    http://fashionbynovika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  58. Pewnie! Bardzo dobre połączenie:) świetnie wyglądaja te tenisóweczki w tej stylizacji :)!

    OdpowiedzUsuń
  59. NIE NO.. dla mnie idealnie <3


    zajrzysz?
    co powiesz na wspólną obserwacje?
    http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Urocza ta bluzeczka :)
    obserwuje również :)

    OdpowiedzUsuń