poniedziałek, 16 czerwca 2014

Little cream dress

W związku ze sprzyjającą, letnią aurą przygotowałam dla Was nowego letniego posta.
Dziś możecie zobaczyć moją nową, a już  ulubioną sukienkę z szafy. Jest ona z delikatnego materiału w jasnym, kremowym kolorze. Posiada ona coś na kształt żabotu, który jest już zapomnianym przez wielu elementem ubrań. A szkoda. To właśnie on wyróżnia ją  i dodaje romantycznego i dziewczęcego uroku. 
Miałam ochotę na stylizację w stylu vintage, więc dobrałam stonowane, brązowe dodatki. Oczami wyobraźni widziałam w tej propozycji piękne koronkowe jezzówki z CCC, które idealnie dopełniły by stylizację. Niestety mimo szczerych chęci nigdzie nie mogłam ich już zdobyć.
Mam jednak  nadzieję, że propozycja z baletkami również wam się spodoba :)



dress- H&M (SH)
belt-sh
bag-New Look (SH)
boots- no name
watch-Geneva

43 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz, a jaka pogoda ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, sukienka genialna :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te brązowe dodatki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzeczka na prawdę super!

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladasz ślicznie tak delikatnie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny total look, spódniczka- cudowna i urocza ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. suuper:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, spódniczka najlepsza! :)

    stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki to lakier,który masz na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie dziewczęce stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. poluję na taką koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na słodko na randkę , bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sukienka i dodatki:*)

    OdpowiedzUsuń
  14. super leży ta sukienka, dobry zakup :) zapraszam do mnie i co powiesz na wzajemną obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Slicznie! :) Sukieka jest idealna!
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna sukienka jasne kolory sa jak najbardziej dla Ciebie! Wiesz co nosic!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna sukienka !!!,pięknie wyglądasz!!!!:)
    Pozdrawiam :)
    _______________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jajku jaka śliczna sukienka :) też chcę taką :D
    wyglądasz świeżo i dziewczęco :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietnie, kobieco i elegancko a zarazem swobodnie i luzno.... Fajnie wygladasz, stroj w moim stylu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz słodko, piękna ta sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja :) Fajna torebka, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczny look ,piekne zdjecia!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/guccinew-in.html

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie Ci w takich jasnych barwach! ♥
    buty bardzo ladne, chetnie bym ci je podkradła ;)

    Mogę prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście?
    Do wygrania post promujący!
    zapraszam : http://gertrama.blogspot.com/2014/06/jedno-czy-dwu.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka jest urocza, ale najbardziej urzekły mnie dodatki w postaci paska i torebki :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz naprawdę cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny, dziewczęcy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie , zwiewnie ... cudna ta sukienka Ci sie trafiła ;)) obserwuje i zapraszam do mnie :))

    koraandkoras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super, sliczne paznkocie i spodnica :)
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny strój ;)
    Zapraszam na nowy post!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. prześliczna jest ta sukienka :) i masz cudowne włosy ;)
    Dziękuję i również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna stylizacja, bardzo Ci ładnie w takim kolorku. Obserwuję i liczę na to samo:)
    www.nathaliabajger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ładnie ;)
    http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam taki sam zegarek, ale szybciutko mi się wytarł niestety :(
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń